Gren
|
20.3.201016:47
Zajímavy Tomcat tobě to asi moc nemyslí co?Kde jsi přišel na to že si na PS3 nezahraješ crisis nebo far cry2?Když tyto hry nevyužívaj z technologie PS3 ani 50%.Než napíšeš nějakou kravinu(kterou jsem si hned podle začatku co jsi psal ani nedočetl do konce)tak se ujisti že je tvuj nazor spravny jinak by jsi mohl byt za idiota.A pro Robina takovy jako ty by se měli jít lečit.
Odpovědět0 0
Fakt je ten, že si obě zmíněné zahraje, ale o*ebané (stejně jako Mafia 2 apod.) protože vývojářům nestají za námahu je plně přizpůsobovat na míru té či oné konzoli (stejně to platí bohužel naopak tzn. z konzolí na pc). Dokud budou lidi ochotni platit za takovéto "produkty" tak si s tím nikdo práci dávat nebude. Skvělou ukázkou může být např. série Gran Turismo za kterou jsou velmi ochotni zákazníci platit, protože je to bez diskuze jeden z nejlépe provedených produktů (každý díl) ;)
Odpovědět0 0
Nebylo by to jedodušší . Kdesi jse četl, že tyto konzole mají výhodu stálosti HW po dobu několika let a vývojáři mohou tento HW maximálně vyždímat. TAk naco se stále honit za lepším PC, když by bylo vhodnější napsat přímo OS pro tyto platformy a těžit z něj.
Námitky typu výrobce musí na něčem vydělávat neberu.
Odpovědět0 0
Lebo potom by PC nebolo univerzálne.
Odpovědět0 0
takove pc uz se dlouho prodavaji, jen se jim nerika pc, ale konzole :D
Odpovědět0 0
jenze prave ta nemennost HW je velkej problem, diky kterymu si proste na konzolich nikdy nezahrajes hry jako Crysis, ci Far Cry 2...sice muzes optimalizovat, jak je to jen mozne, ale kde neni vykon, ani optimalizace nepomuze a pokud preci jen by dana hra mela vyjit na konzoli, tak by musela byt silene osekana, aby vubec nejak rozumne jela...obe zminovane konzole maji graficke karty, ktere svym vykonem zacinaji pomalu smerovat do low-endu a jeste tak dva roky tu budou, nez se objevi nova konzole, ktera bude v dobe vydani opet spicka, ale nez k tomu dojde, tak budou konzole svym vykonem k aktualnim narokum her stejne jako dnes treba Radony 9800...herni trh kraci kupredu milovymi kroky a aby konzole drzely tempo, musel by se jejich HW aktualizovat aspon jednou rocne, coz by ale zrusilo jejich propagovanou univerzalnost a stalo by se z nich "dalsi PC"...proto si myslim, ze z technologickeho hlediska je PC na hry daleko lepsi, protoze kdyz proste grafika novou hru nestiha, vymeni se za novou a jede se dal pekne naplne detaily a rozliseni, coz u konzoli je uz po roce ci dvou od jejiho vydani nemozne...
Odpovědět0 0
pepeknamornik
|
24.11.200819:06
Jenže u konzole nejde porovnávat třeba RSX s G70. Výkon výpočty oraz jsou rozložený mezi Cell a RSX takže těžko s čím výkon porovnat. Konzole opravdu vydží několik let a když někdo chce, ať si koupí každý půlrok novou hi-end GK do PC za 8000. Konzole je takovej kompromis. Mě přestalo hraní na PC bavit, už to neni co to bývalo, ale s konzolí... Je to prostě potěšení, je k hraní určená.
Odpovědět0 0
Robin Železník
|
6.12.200817:39
Zkoušeli jste hrát na PC třeba takový celoplanetární fenomén jako je World Of Warcraft ? Tenhle titul na žádné konzoli nejde, jen na PC. Řadil bych WOW spíš do virtuální reality, než klasické hry, ale to není téma této diskuze. Já sám jsem hrál mnoho let na různých konzolích, ale hlavně na PC mnoho a mnoho off-line her jen sám, případně LAN párty s přáteli, ale co jsem zkusil od Blizzard WOW, tak už nic jiného prostě nehraji a znám osobně spoustu lidí kolem sebe, kteří jsou na tom, po té, co si zakoupili WOW, úplně stejně, a to byli velcí hráči mnoha titulů... Živý lidé, on-line komunikace, startegie, tréning, skupiny, guildy, neuvěřitelný virtuální svět a mnoho dalších aspektů WOW dělá opravdu své. Off-line hry na jakékoli platformě jsou dle mého názoru již pomalu mrtvá větev. A do tohoto segmentu zatím všechny konzole patří.
Odpovědět0 0
ghonzo
|
19.1.200923:37
iam nolife? WoW!! Člověk, kterej se rozplývá nad World of Warcraft je asi narušenej. Rád si třeba na Nintendu Wii zahraju nějakou klasiku jako Maria, nebo na PC Call of Duty 4, ale WoWko je fakt špatnej kousek závyslosti! haha virtuální svět a virtuální kamarádi... lol probuďte se
Odpovědět0 0
no...a nechtel by si jit treba mezi lidi ? tam je svet mnohem lepsi nez nejakej , at uz seberealnejsi, wirtualni...
treba jit s kamosema do hospody nebo za zenskejma...;-)
Odpovědět0 0
Unit
|
20.3.201016:55
Hustej idiot tomcat radši si přečti članek nahoře ty troubo je vidět že ti to vubec nic neříka co?Cell je nejlepší procesor na světě.I nejmodernější superpočítač na světě obsahuje cell.Dokonce americka armada sestavuje superpočítač z PS3.Ale proč to nedělaj z tveho PC to je mi zahadou.Radši sem nic nepiš jedině se ztrapnuješ.Konzole jsou vždy na ten rok co vyjdou naprostou revolucí kterou PC-čka doženou cca za 5-6(pokud si viděl v nějakem PC cell dej mi vědět)a za tu dobu vyjde další konzole.Kdy už lidi jako pochopí že Pc na hry v současnosti není zkus si spustit GTA4 nebo Uncharted2 nebo GOD of war3 a pak říkej jak maš husty pc.A ještě líp nelez do diskuze ktere nerozumíš,protože už podle víše zmíněneho članku by jsi měl poznat že nic lepší než cell neexistuje a ještě dlouho nebude.V současnosti probíhají jen dalš vylepšovaní a rozvíjení cellu.několika jadrove procesory jsou minulostí.
Odpovědět0 0
MarekorvenH
|
27.11.201014:24
Jestli chápu tvou otázku správně, tak přesně tohle dělá Apple :-) - to jsou v podstatě počítačoidní konzole, poněvač tam jde jen 1 HW a samozřejmně tam jde dát i normal OS Win, ale tim to v podstatě strácí smysl, hlavní mínus je tedy nekompatibilnost s programy pro Win - a ne nejde udělat systém, který by byl kompatibilní s Win a zároveň fungoval na tomto principu (ale možná jsem tvou otázku pochopil špatně...)
Odpovědět0 0
Fireee
|
19.11.20089:37
Jeee to je zas debilni clanek vypovidajici o nicem, strohe technicke parametry ze zdroju vyrobcu.
to: KKING muze za to Cell XDR a RSX ale to ti uz v clanku nereknou. Na cell je slozite programovat, XDR jsou v praxi pomalejsi nez DDR1 a RSX je zastaralej kus GPU bez unifikovanych shader jednotek. Ten vykon 2 TFLOPS je jen teoreticky a jen diky Cellu, ktery na hry tak zdaleka nepotrebujes jako poradnou GPU.
Odpovědět0 0
Ano jestli jsem to dobre pochopil z clanku tak grafika PS3 je na urovni 6800 - 7800 spise k te horsi karte od nvidie.
Grafika xboxu je na urovni x1900 s unifikovanymy shadery.
S tim ze xbox si muze vybrat kolik pameti da texturam a kolik programu u ps3 je to pul na pul...
Odpovědět0 0
Fireee
|
19.11.200810:23
U xboxu je to spis grafika podobna te z HD generace, jen nema plnou podporu DX10 ale skoro ve vsech bodech ji splnuje, takovej 9.0C+ bo jak to nazvat :)
Odpovědět0 0
M. Lox
|
19.11.200821:15
To o pomalosti XDR jsi sebral kde? Papírovou rychlost procesor<->RAM má stejnou jako XBox360, ale ten má RAM sdílenou s grafikou, která do ní může přistupovat s rychlostí pouze poloviční (oproti rychlosti přístupu Xenonu i oproti rychlosti přístupu PS3 RSX do PS3 XDR :-).
Odpovědět0 0
Dobrý den, pokud se Vám zdá článek debilní, tak jste ho neměl číst. Je to jednoduché, prostě si článek nepřečtete - ta možnost tady je.
-
Jesli podle Vás jsou informace v nic neříkajícím článku strohé, můžete mi poskytnout své odborné vypovídající jasně o všem. Naznám-li, že jsou přínosné, rád je do článku doplním.
Odpovědět0 0
Skaredější oproti čemu?
Odpovědět0 0
Trochu proti xbox 360 a hoodne proti PC :)
No hlavne jestli jsem to pochopil tak xbox360 ma v realu sestijadro na vysoke frekvenci.. kdezto PS3 jedno jadro plus sest bastardu, jednoho hlidaciho bastarda a jednoho flakace..
Odpovědět0 0
Teda chlapáku jeden....:), když jsem si to přečet, tak jsem se málem smíchy nadělal do kalhot, ty bastarde:). Ale jako sice je ps3 papírově podle tabulky výkonnějsí než xbox360, ale plně to vystihl perak a plně s ním souhlasím.
Odpovědět0 0
M. Lox
|
19.11.200821:00
Autor článku se totiž zapomněl zmnit, že to jedno jádro u PS3 je (z programátorského hlediska) identické s těmi třemi u XBox360, takže mimo jiné je taky multithreadované – v reálu má tak PS3 celkem osm procesorů využitelných ve hrách nebo v Linuxu. Linux je další věc, o které autor nemluví, a která hraje trochu v neprospěch XBox360.
Odpovědět0 0
Dobrý den, jak napovídá nadpis článku, zaměřil jsem se jen a pouze na HW stránku věci. SW hledisko (pohled programátora či vývojáře) a možnost využití ve spojitosti s OS jsem opravdu neuvažoval. Tvrzení, že autor článku zapomněl, tedy není na místě.
Odpovědět0 0
M. Lox
|
20.11.200815:30
Já taky nepíšu, že jste na Linux zapomněl. Vím, proč jste o něm nemluvil, a proto jsem ho zmínil já.
Nechci vyvolávat flame, jenom mě trochu překvapilo, že jste u XBoxu jako úžasnou výhodu napsal Altivec, i přes to, že ho PS3 má taky.
Odpovědět0 0
Dobrý den, tomuhle moc nerozumím: "Vím, proč jste o něm nemluvil, a proto jsem ho zmínil já" - Proč se zmiňovat o Linuxu pod článkem o HW pohledu na herní konzole? BTW o žádné úžasné výhodě není v článku ani zmínka. Je tam pouze věta, že XCPU klade důraz na výkon ... A jestli mě chcete chytat za slovíčka, proč jsem stejnou formulaci nepoužil u PS3, tak se není o čem bavit. Tímto bych to z mé strany k Vám ukončil.
Odpovědět0 0
M. Lox
|
20.11.200816:26
Proč se zmiňovat o Linuxu pod článkem o HW pohledu na herní konzole? Jiní se tu baví o kvalitě her, tak proč sem nepřidat Linux?
Za slovíčka vás chytat nechci, ale proč jste Altivec u XBoxu napsal a u PS3 ne? Buď ho jakožto standardní součást procesoru vynecháte u obou, nebo ho k oběma napíšete. Takhle se dá z toho článku získat pocit, že Xenon a Cell PPU jsou bůhvíjak rozdílné, ačkoliv je to to samé, s výhodami i nevýhodami takového řešení.
Odpovědět0 0
TO jsou kecy podivej se na nahled procesoru to jedno jadro celu odpovida jednomu jadru v procesoru Xboxu.
Takze omlouvam se takze spravne je to:
dve jadra a sest bastardu.
No Popravde GT5 prologue se mi zda na to hype pekne skareda. Antialiasing tomu zda se nic nerika.
MGS je to vse vykoupeno neustalym doinstalovavanim hry na HDD delsim loadovani mezi urovnemi... atd.. takze neni to jen o vykonu konzole, ten prave na tuto hru uz nestaci.
JO to ze tamnahrajes linux je fajn ale skalnimu paranovi uplne k nicemu.
Odpovědět0 0
M. Lox
|
20.11.200815:35
Těch šest bastardů tvoří jeden z nejvýkonnějších dostupných procesorů současnosti, takže bych o nich nemluvil tak pohoršlivě.
Odpovědět0 0
Tak proc ho nepouzivaji vsichi. No protoze ti bastardici jsou dobri na video fyziku... ale do databazi jsou ti k nicemu.. takze nejvykonejsi jak na co.... A na to video a fyziku se zada byt lepsi volbou GPU ..... Takze do televize super do datacentra .. ts ts ts...
Odpovědět0 0
M. Lox
|
20.11.200816:36
Třeba proto, že na PowerPC jaksi nejedou Widle?
Co se fyziky týče, proč s ní zbytečně zatěžovat grafiku, když to zvládne fyzikální koprocesor, a grafárna se může naplno zabývat kreslením 1080p obrazu, protože na obojí papírově nemá a může tak být o dost levnější?
SPU se v datacentru neuplatní, protože mají velmi slabý výkon v celočíselných operacích, ale pro hry, renderování 3D, fyzikální výpočty (i vědecké, nejenom ve hrách) nebo práci s multimédii jsou jako stvořené. Mimochodem, hádejte, co je v dnešním nejsilnějším superpočítači :-)
Odpovědět0 0
Vseho ma dvojnasobek mista na bluray vic jak petinasobek. Tak proc jsou hry na PS3 skaredsi to by mne zajimalo. Vyvojari na PS3 nadavaji, PS3 klony mivaji spozdeni. Neco v tech specifikacich bude asi spatne.
Odpovědět0 0
perak
|
19.11.200812:59
Nadavaji proto protoze pracovat s SDK pro PS3 je trosku problem a neni to nic lehkeho. Programatori jsou tvorove liny a vetsina z nich programy jen bastli.
Druha vec je marketing a tituly vychazeji nejlepe na vsech konzolich + pc. Takze je beznou praxi, ze se to nabusi treba pro XBOX, kde je to relativne jednoduche a z xboxu se to preleje na dalsi konzole. v pripade ps3 odpada prace protoze ps3 vice mene umi emulovat xbox.. a proto to vypada jeste hur jak na xboxu a je to jeste pomalejsi..
Sony svoji cestou, ze SDK je brutalne predrazene a dost slozite si zavira cestu a PS3 se bohuzel zene do zahuby. Dale ho zabiji nemoznost warezu. A v neposledni rade polovicate reseni s DivX, ktere sice prehrat jdou, ale titulky (rozumnej srt, sub) tam nedostanete a o mkv (matrosce) ani mluvit nebudu. V PS3 jsem videl velkej potencial, ale Sony ho pohrbiva do stale vetsich s*acek.. A zacinam uvoazovat o prodeji a koupim si asi prehistorickej xbox, kterej ten potencial ziskava a nebo pockam 2-3 roky na dalsi generaci.. No flame.
Odpovědět0 0
Radek.
|
19.11.200820:21
Vse je to o slozite konverzi titulu ktere byly primarne vyvijene pro xbox. Hry vyvijene pouze na PS3 jsou radove kvalitnejsi nez cokoli na xbox. GT5, MGS4 atd. Navic ve fullHD. Konvertovat cokoli narocnejsiho z PS3 na xbox je kvuli zachovani kvality vlastne nemozne. Titulky do divixu primixuju za par minut nebo to proste streamuju z notebooku.
Odpovědět0 0
blab
|
20.11.200813:33
Copak GT5 už vyšlo? Sony má zatím v rukávu v podstatě 2 hotový "must have" tituly - LBP a MGS4, zatímco MS už stihl vyprodukovat destítky dobrých titulů. Korunku tomu nasadilo neustálý odkládání Home, který mezitím MS stihl do značný míry okopírovat a včera vydat ještě před Sony.
Ale zase na druhou stranu - co čekat od firmy, podle který bylo technicky nemožný vyvinout bezdrátový gamepad s vibracemi :)
Odpovědět0 0